søndag den 6. maj 2007

Messenger

Så kom jeg i gang med Messenger. Denne opgave blev spredt over flere dage og udført i et mix mellem arbejdspc'en og hjemmearbejdspladsen. Jeg startede en sen aften hjemme med at installere Messenger og det forløb egentlig meget godt, der var bare ingen jeg kunne chatte med, hverken mine børn som er flittige brugere eller nogle kollegaer som var på (jeg havde også kun fundet nogle få peroners adresse i personale databasen). Jeg havde så de bedste intentioner om at installere Messenger på arbejdspc'en og så få chattet en hel masse næste dag på arbejdet, men sådan gik det ikke lige.
Der gik vist et par dagen før jeg fik det gjort og så var det bare om at komme igang med at chatte. Mine kollegaer Bente og Niels var heldigvis på arbejdet så det kom til at gå ud over dem. Jeg fik send et ny baggrundsbilledet til Bente (det var ikke meningen), hvilket hun nu ikke ønskede at bruge. Jeg havde også på et tidspunkt gang til at chatte med dem begge på en gang og det var ikke nemt, så det kan jeg ikke anbefale.
Niels og jeg havde tilsyneladende også inviteret hinanden til Windows Live Spaces hvilket vi rodede noget rund med, men det lykkedes da til sidst.
Så blev jeg igen afbrudt i mit arbejde med Messenger, for så blev det weekend og dejligt at det var en af de lange. Jeg har så i dag delt nogle billeder og en fil med Joan, hun er bare ikke på lige nu, men så må jeg jo høre om det virkede i morgen, hvis hun da ikke logger på i dag.

Ingen kommentarer: