søndag den 6. maj 2007

GoogleTalk

Jeg har været heldig i dag, for Joan har valgt at holde en lille pause fra det dejlige vejr, så hun har været brugt/misbrugt i forbindelse med mine test på Messenger samt GoogleTalk.
Umiddelbart synes jeg det er irriterende med alle de brugernavne/logins man skal foretage rundt omkring, bare jeg nu kan huske dem alle..
Da jeg kom ind i GoogleTalk syntes jeg ikke lige, at systemet af sig selv fortalte mig hvordan jeg kom videre, men det blev lidt nemmere da jeg fik Joan's mailadr. til GoogleTalk, så begyndte der at ske noget. Jeg havde selv fundet Thor's via personaledatabasen, men han havde tilsyneladende valgt at bruge dagen ude i solen, så ham havde jeg ikke meget gavn af. Joan og jeg chattede lidt og Joan delte et billede med mig og det virkede ok.
Måske skal jeg lige give GoogleTalk en chance mere, men umiddelbart synes jeg bedere om Messenger. GoogleTalk virker lidt primitiv måske er det kun udseendet og så kan man vist kun chatte med dem som er oprettet via GoogleTalk, jabba m.fl. (endnu flere adr. som skal huskes).
Til sidst har jeg forsøgt at indsætte et link/gadget eller hvad det nu alt sammen hedder i min blog til googlemap og googletalk, med det vil ikke rigtigt som jeg vil. Det er også muligt at det ikke giver nogen mening at gøre det i min blog, men det må vente til et senere tidspunkt , for nu vil jeg også ud og nyde solen og resten af weekenden.

Ingen kommentarer: