tirsdag den 22. maj 2007

Flickr

Jeg har holdt en "lang" pause med de 23 ting, så jeg er kommet lidt bagud igen, ak ja, sådan kommer sommeren jo nok til at gå, men bedre sent end aldrig.

Jeg har været på flickr en gang i efteråret for at se nogle af billederne fra vores London-tur, men jeg fik ikke undersøgt hvilke muligheder der i øvrigt lå her.

Jeg kæmper mig igennem de forskellige opgaver og ofte bliver jeg jo grebet af den "ting" jeg er i gang med og sådan har det bestemt også været med flickr. Jeg havde jo ingen Yahoo-konto, så jeg tænkte, (rigtigt naivt) at det kunne jeg godt lige nå i dag og så fortsætte i morgen. Nu hvor jeg havde fået en konto, så kunne jeg jo også lige lægge et par billeder ind, det tager jo ikke så lang tid. Så blev jeg jo nød til at skrive en passende tekst til billederne og finde ud af hvad jeg skulle skrive i feltet tags. For at blive inspireret på dette område, fandt jeg Thors billeder frem samt søgte på 23ting, bibliotek m.fl.. Så blev billederne mærket, men hvem skulle se billederne? Så kom jeg i gang med at se hvad "grupper" var for noget, og her blev det rigtigt interessant.

Der findes grupper med dejlige billeder indenfor alle tænkelige områder, her i blandt mange som jeg bestemt skal besøge igen. Jeg fandt mange flotte billeder fra Lanzarote hvor jeg lige har været på ferie, selv fra en lille flække kaldet Uga, som i sig selv ikke er noget særligt. Utroligt, jeg er stadig ret forundret over jeg ikke før har fundet ud af flickr's muligheder. Næste gang jeg skal udvælge ferie skal jeg bestemt ind og se hvad der ligger her.

Her et link til et af mine billeder som jeg har lagt på flickr:

http://www.flickr.com/photos/8416212@N03/508348772/

Ingen kommentarer: