tirsdag den 17. april 2007

Oprettelse af min første blog

Mit kendskab til blogs er stort set ikke eksisterende, men dette er så starten på at blive lidt klogere på dette punkt. Selve oprettelsen forløb egentlig meget godt, selv om jeg blev lidt forvirret over om jeg skulle oprette en ny mailadr. et eller andet sted ude på nettet eller blot skulle bruge den jeg bruger på arbejdet. Jeg valgte det sidste.
Nu hvor bloggen er oprettet, kan jeg se at jeg nok skal bruge noget mere tid på udseende og indstillinger, men det må komme en anden dag.

4 kommentarer:

Jette Hoven Andersen sagde ...

Vil du have et billede?

IngeLL sagde ...

Det kan da godt være, har du noget jeg kan bruge?

Bente Jensen sagde ...

Det er muligt, du ikke aner hvad du laver, men så ville du da slå alle hvis du vidste det.

Kristin sagde ...

Hej Inge
jeg ser på din blog at du har brugt portrættet fra dit jubilæum.
Du må gerne se på min blog osse.